Het belang van prijzen kun je relativeren. Natuurlijk. Want hoe komen ze tot stand en wat betekenen ze? Aan de andere kant, prijzen winnen is altijd leuk. Het team achter Fast Moving Targets wist bij de nieuwe media afdelingen van VPRO en Vara nationaal en internationaal menig prijs in de wacht te slepen. Van Gouden Pixel tot UPC Digital Award tot Prix Europa tot Zilveren Pritchett Award. Die waardering was waardevol.

Maar met Fast Moving Targets maken we weer een nieuwe start. Op de eerste plaats werken we keihard om een mooi platform op te bouwen en aan een groeiend publiek te werken. Dat is ons eerste doel. We zijn goed op weg, maar hebben ook nog een lange weg te gaan.

Juist in zo’n periode van buffelen zijn kleine pluimen de moeite waard.

Zoals de 40e plaats van Fast Moving maatje Erwin Blom in de Top 100 van meest invloedrijke mediapersonen van Nederland. Ja, natuurlijk, ver achter John de Mol 😉 En natuurlijk, wat zegt dat? Maar we zien het toch als een onderstreping van het feit dat gesignaleerd wordt waar we mee bezig zijn. Dat is leuk. En Erwin houdt van muziek, dus voor hem is een Top 40 hit extra belangrijk 😉

In hetzelfde kader zien we ook zijn nominatie voor de titel Trendwatcher Of The Year 2012 in de categorie technologie samen met o.a. Erwin van de Zande van Bright en Boris Veldhuijzen van Zanten van The Next Web. Fast Moving targets gaat over innovatie op het gebied van media, technologie en innovatie en dus is ook dit een bevestiging dat we op de goede weg zijn.

Prijzen zijn niet belangrijk, maar wel leuk.

We gaan voor de winst! 8 februari weten we meer.