Twitter verandert de wereld. Met korte, open berichten worden vreemden vrienden, mobiliseer je groepen en bereikt nieuws je sneller dan ooit! Een omslag voor werk & leven. Wat betekent dit voor jou? Hoor 19 april hoe Twitter werelden verandert en tot succes leidt. Meld je nu aan voor deze inspirerende middag (tijdelijk met early bird korting!) en ontvang rond het event het digitale boek van Erwin Blom.

Zie hier het programma en inschrijven:

Dit is een event bij het verschijnen van het ebook ‘De Realtime Revolutie; Hoe Twitter (bijna) alles verandert‘, een uitgave van Fast Moving Targets. Daarin wordt door Erwin Blom geschetst hoe de online wereld de afgelopen vijf jaar ingrijpend is veranderd door Twitter, maar ook door andere realtime diensten van Facebook tot Foursquare tot Flickr. Communicatie en nieuwsverspreiding zijn instant en transparant gemaakt, iedereen en alles is overal ‘connected’. Met ingrijpende gevolgen voor alle facetten van de samenleving. Een inspirerend verhaal over nieuwe open communicatie en een informerend verhaal over de manier waarop dit fenomeen goed kan worden ingezet. Deelnemers ontvangen het ebook ‘De Realtime Revolutie; Hoe Twitter (bijna) alles verandert’.

Datum: 19 april 2012
Tijd: 13.30 – 17.00 uur.
Locatie: MuzyQ Amsterdam.

Inschrijven kan vanaf NU en profiteer van de early bird korting

Het programma:

Erwin Blom van mediabedrijf The Crowds en innovatieplatform Fast Moving Targets is Twitteraar van het eerste uur en schrijver van de boeken Handboek Communities en de Realtime Revolutie; Hoe Twitter (bijna) alles verandert. Hij doet op 19 april de aftrap en zet uiteen hoe Twitter impact op allerlei facetten van de samenleving heeft. En hoe personen, bedrijven en organisaties Twitter voor zich kunnen laten werken. Ook komen tal van specialisten en ervaringsdeskundigen aan het woord om kort en krachtig op een deelonderwerp in te zoomen.

Zoals:

Twitter & Business
Vincent Ariëns van Seats 2 Meet over efficient inzetten van social media voor een bedrijf: “Dankzij Twitter 100% bereik en 0 euro kosten”

Twitter & Werk
Natasja van Oosterloo van de eReaders Groep beschrijft hoe zij aan haar huidige werk kwam: “Twitter jezelf naar een baan”

Twitter & Muziek
Manager en blogger Niels Aalberts (Eerste Hulp Bij Plaatopnamen) vertelt hoe de muziekwereld kan profiteren: “Slim managen van de chaos maakt het verschil”

Twitter & Journalistiek
Bart Brouwers is nu verantwoordelijk voor lokale site Dichtbij, maar verplichtte bij Spits ooit zijn medewerkers te bloggen: “Twitter is een kadootje voor de journalistiek”

Twitter & Kunst
Kunstschilder Gaby Zwaan leeft op internet en noemt Twitter als cruciaal voor zijn huidige succes: “Ik heb alles aan Twitter te danken. Mislukkingen publiceren draagt ook bij aan het succes.”

Twitter & Sport
Sportstrateeg Gijsbregt Brouwer van Bright Guys signaleert dat de media en de sport veranderen : “De macht ligt nu bij de sportconsument”

Twitter & Business
Social media manager Roos van Vugt van Deloitte probeert haar bedrijf tot in de vezels ‘social’ te maken: “Social is ook gewoon business”

Twitter & Overheid
Marco Leeuwerink van Politie Hollands Midden over de impact op opsporing en preventie: “Twitter is van grote invloed op het werk van de politie”

PS We beloven dat naast de kansen ook de bedreigingen en naast de mogelijkheden ook de gevaren de revu passeren. Het complete verhaal!