Als Fast Moving Targets ontdekken, duiden en distribueren we innovatie. Een van de distributiemethoden is presentaties geven. Dat doe ik in de breedte over innovatieve trends en ontwikkelingen, maar ik kan ook inzoomen op onderwerpen.

Onlangs werd me gevraagd om op een congres in Estland mijn kennis over media te delen. Martijn Aslander vroeg me maandag of ik vanavond in Haarlem van de partij kon zijn op een avond over ‘storytelling’. Ik kan helaas niet, maar ik heb mijn bijdrage speciaal voor jou online gezet, Martijn!

Bekijk mijn uitgebreide Engelse presentatie over media.

En je weet, als we jullie kunnen helpen bij het beter inzetten van media voor het vertellen van de verhalen van jullie bedrijven of organisatie, dan doen we dat met liefde!

Erwin Blom

Een paar hoofdlijnen

  • Bedenk welk verhaal je wilt vertellen en waar jouw toegevoegde waarde zit in een drukke mediawereld.
  • Beweeg mee met je publiek. Wees actief op de plekken waar je publiek uithangt en doe dat op een manier die bij dat publiek en medium past.
  • Gebruik de kracht van ieder medium en zorg dat de optelsom van je uitingen meer is dan de onderdelen.
  • Gebruik de kennis en kunde en passie van je publiek.
  • Publiceer voor slim hergebruik. Maak een workflow die efficient is.
  • Maak een goed publicatieplan en hou je daar aan.

Zo simpel is het!

Bekijk de uitgebreide presentatie!

This is how media works in a fragmented world! Make use of the possibilities.
www.slideshare.netDeel