UWV en webcare: “Er is geen weg meer terug”

Overheidsorganisatie UWV heeft aan haar multichannel strategie om klanten zo optimaal mogelijk te helpen sinds ruim een jaar webcare toegevoegd. Een paar maanden luisteren en oefenen en daarna gewoon van start. Met vallen en opstaan. Met resultaat.


€ 0,00 Bekijk
  • erg leuk artikel geworden Leonieke! ben benieuwd naar de reacties. herkenning, vragen, remarks.. etc. hoor het graag! Gr Jeroen @_bakkuhr_

  • Beste Jeroen,

    Op dit ‘neutrale’ terrein kan ik je aanbevelen om deze documenten eens te lezen. http://www.rfv.nl/default.aspx?skin=Rob&inc=detail&nieuws_id=1159&type=actueel

    Sinds jullie team ‘informeel’ verzocht heeft om als lid geschrapt te worden op SZwerk, hetgeen wij nog niet gedaan hebben, kun je van bovenstaand rapport nog veel leren.

    Het zal in elk geval een argument zijn in een aanvulling van ‘onze’ controverse met het UWV

    Groet

    Sietze Zijl