Google+ lijkt nog steeds de vreemde eend in de bijt van socialmedia. Hoewel het aantal accounts inmiddels indrukwekkend is, is de dienst nog lang niet zo’n vanzelfsprekende socialmedia-plek als Facebook of Twitter. Waarom is Google überhaupt dit al overvolle strijdperk binnengetreden?
Raimo van der Klein en Daphne Channa Horn horen tot de eerste Nederlanders met een Google Glass. In Top Names vertellen zij over hun ervaringen, twijfels, maar vooral over de pluspunten van de bril.
Nieuw was dit jaar het format dat vrijwel elke spreker op LeWeb werd geinterviewd en waren er amper keynotes. De meningen over dit format zijn verdeeld, maar Timan Rebel is er erg positief over omdat hij denkt dat daardoor meer te hebben meegekregen van de visie en de drijfveren achter de ondernemer en minder marketingpraat te hebben gehoord over het bedrijf. Een overzicht van de meest interessante interviews.
Top of flop? De tijd moet het nog gaan leren. De aantallen accounts groeien snel, maar gebruiken mensen Google+ ook? En zo ja, wat is dan de kracht? Brendan Thesingh is een fanatiek gebruiker en zet op rij waarom hij fan is.