Bij het boek horen events. ‘De Realtime Revolutie; Hoe Twitter (bijna) alles verandert’ is natuurlijk een lekker leesbare ePub, of een mooi vormgegeven paperback of een unieke gepersonaliseerde versie met je eigen hoofdstuk. Daarnaast is het een serie bijeenkomsten die allemaal beginnen met een algemene keynote van Erwin Blom over De Realtime Revolutie waarna met praktijkcases ingezoomd wordt op deelgebieden als crisiscommunicatie, webcare en business.

19 april: De Realtime Revolutie (event + e-book) (195 euro, tijdelijk 20% earlybird korting)
In een middag door Erwin Blom en een scala aan (praktijk-)deskundigen bijgepraat over hoe Twitter e.a. realtimediensten (bijna) alles veranderen. Over impact, kansen en mogelijkheden. Visie en praktijk.

24 mei: Twitter & Crisiscommunicatie (event & e-book) (195 euro, tijdelijk 20% earlybird korting)
Help, het nieuws schiet alle kanten op! Hoe zet je twitter zelf in tijdens een crisis? Algemene keynote van Erwin Blom en praktijkcases die laten hoe je online een crisis het hoofd biedt.

7 juni: Twitter & Webcare (event en e-book) (195 euro, tijdelijk 20% earlybird korting)
Bedrijven monitoren internet en meer specifiek Twitter om klanten bij problemen of vragen te helpen en nieuwe te werven. Algemene keynote van Erwin Blom en praktijkcases die op weg helpen.

Over het boek:

De Realtime Revolutie
Hoe Twitter (bijna) alles anders verandert

‘De Realtimerevolutie; Hoe Twitter (bijna) alles verandert’ is een boek waarin wordt geschetst hoe de online wereld de afgelopen vijf jaar ingrijpend is veranderd door Twitter, maar ook door andere realtime diensten van Facebook tot Foursquare tot Flickr. Communicatie en nieuwsverspreiding zijn instant en transparant gemaakt, iedereen en alles is overal ‘connected’. Met ingrijpende gevolgen voor alle facetten van de samenleving.

Invloed

Zaken doen verandert, nieuwsvoorziening verandert, marketing verandert, sport verandert, media verandert, kunst en cultuur verandert, gezondheidszorg verandert. Alles verandert. De Realtime Revolutie zet de ontwikkelingen op rij. Waar is welke winst te halen? Waar loert welk gevaar? Aan de ene kant een inspirerend verhaal over nieuwe open communicatie, verteld door Erwin Blom (@erwblo) in samenwerking met Leonieke Daalder (@daalder) en Anke Hans (@ankehans) met vormgegeving van Esther Gons (@wilg). Aan de andere kant een informerend verhaal over de manier waarop dit fenomeen goed kan worden ingezet. Een uitgave van Fast Moving Targets (@fastmoving)

Cases

Met aandacht voor klein (van slager @worstmaker tot vervoerder @TaxiAmsterdam) en groot (van luchtvaartonderneming @KLM tot @DeloitteNL), voor business (van vergadercentrum @Seat2Meet tot Twitteronderneming @TwitterCounter) en kunst (van schilder @gaby407 tot popband @OnlySevenLeft), voor overheid (van UWV tot politicus Arjan El Fassed (@arjanelfassed) en media (van NUfoto tot 3FM dj Michiel Veenstra (@michielveenstra).