Reclame is uit, content is in. Dat is althans de stelling van Deniz Alkaç en hij kan het weten want hij bouwde op dit concept zijn succesvolle bedrijf Bruut Amsterdam. Bruut Amsterdam is een format,- en productiehuis waar branded content formats en webseries worden ontwikkeld en geproduceerd. In Top Names vertelt Alkaç over kernwaarden, tv, content en de toekomst.
Deniz Alkaç was 16 jaar toen hij school de rug toe keerde. Hij kreeg op dat moment een baan aangeboden bij BNN. Zijn moeder, zelf ook ondernemer, regelde de dispensatie voor de leerplicht. Haar visie: “Het klaslokaal is de wereld, daarom geloven wij thuis niet zozeer in het medium school.” Het pakte goed uit. Deniz werkte een paar jaar voor onder meer BNN en 538, “mijn droom”, maar raakte toch verveeld en is inmiddels een eigen bedrijf gestart. Bruut.tv, een video productiebedrijf dat zich voornamelijk richt op het web.
Deniz Alkac vertelt over hoe hij hypemachine gebruikt voor zijn werkzaamheden voor BNN.