Topic: Kunst en cultuur

Hoe maak je van een offline publiek een online community? De FMT Workforce adviseert Brava

“Een geweldig initiatief en prachtig resultaat”, laat de Chief Creative Officer van Brava per mail weten. Hij is blij met de input van de FMT Workforce, de online denktank van Fast Moving Targets waar bedrijven tegen betaling vraagstukken en problemen aan voor kunnen leggen. Hoe kan tv-zender Brava een actieve online community realiseren, was de vraag van de Nederlandse televisiezender voor opera, ballet en klassieke muziek. De adviezen van de FMT Workforce op rij!

Drie jaar Top Names: 277 gasten, veel bier en interessante gesprekken

Drie jaar Top Names. dat betekent feest. Tijdens een speciale uitzending vanuit Studio Desmet: Top Names on stage met vijf opvallende gasten uit het verleden. Maurice de Hond, Yme Bosma, Raimo van der Klein, Roos van Vugt en GabyGaby vertellen hoe hen het is vergaan.

Chordify hoopt dit jaar nog met een lerend algorime te komen #Groningenspecial

Afgelopen week was Top Names op bezoek in Groningen. Negen lokale innovatieve bedrijven schoven bij Top Names On Tour vanuit het mooie EMG Faktors. In deze aflevering Dion ten Heggeler van Chordify.

Crypto-geld zoals Bitcoin: ideaal voor subsidies

Met Bitcoin en ander crypto-geld kan veel meer dan met gewone centen. Ronald Mulder geeft een voorbeeld.

FMT Workforce: Zo kan online van toegevoegde waarde zijn voor bezoekers van Paradiso

Een sterke band met de bezoekers is belangrijk. Paradiso wilde daarom inventariseren met welke ideeen of concepten voor online services of diensten de zaal volgens de FMT Workforce nog waardevoller voor het publiek kan zijn. Er werd veel gereageerd. Hierbij de hoofdlijnen!

Crowdyhouse, Peekbee, CloseAlert en Videoprojection presenteren zich!

Topnames deed het één keer helemaal anders. Vier onbekende startups mochten in de nieuwe studio hun verhaal komen doen. Maak kennis met de ideeën en ambities van Crowwdyhouse, Peekbee, CloseAlert en Videoprojection.nl.

FMT Workforce: Dit kunnen musea en bibliotheken van startups leren

Wat kan de wereld van musea, bibliotheken en archieven leren van succesvolle en innovatieve internet-startups? Die vraag legde het netwerk Digitaal Erfgoed voor aan de FMT Workforce, de community van Fast Moving Targets. In een online brainstorm van 30 dagen roerden tientallen specialisten, ervaringsdeskundigen en geïnteresseerden zich.

FMT Workforce: Van het gesprek wordt álles beter

We zijn net 2,5 week op weg met FMT Workforce, de dienst waar bedrijven tegen betaling vragen en opdrachten bij de FMT Community kunnen neerleggen, en ik wordt er alleen maar enthousiaster over. Waarom? Omdat de kwaliteit van de input hoog is, omdat ik ook als deelnemer aan het denken gezet wordt, omdat ik denk dat we hier iets met potentie in handen hebben.

Als schrijver ben je data / deel 3

Veel uitgevers en schrijvers weten nog niet goed om te gaan met de digitale transitie die we op dit moment doormaken. Denis Doeland helpt ze op weg. Het derde en laatste deel.