Topic: Kunst en cultuur

FMT Workforce: Van het gesprek wordt álles beter

We zijn net 2,5 week op weg met FMT Workforce, de dienst waar bedrijven tegen betaling vragen en opdrachten bij de FMT Community kunnen neerleggen, en ik wordt er alleen maar enthousiaster over. Waarom? Omdat de kwaliteit van de input hoog is, omdat ik ook als deelnemer aan het denken gezet wordt, omdat ik denk dat we hier iets met potentie in handen hebben.

Als schrijver ben je data / deel 3

Veel uitgevers en schrijvers weten nog niet goed om te gaan met de digitale transitie die we op dit moment doormaken. Denis Doeland helpt ze op weg. Het derde en laatste deel.

Denk mee met FMT Workforce: Hoe kan Paradiso online meer waarde toevoegen voor de bezoekers?

Met FMT Workforce geeft Fast Moving Targets bedrijven de mogelijkheid om tegen betaling vragen en opdrachten bij het publiek neer te leggen. Een van de startende partijen is Paradiso. Zie hier een aantal van de suggesties die op dag 1 binnenkwam op de vraag hoe Paradiso online waarde kan toevoegen, maar zeker zo belangrijk: doe zelf mee! Oh ja en verdien en passant ook nog wat! 500 euro in pot.

Als schrijver ben je data / deel 2

Veel uitgevers en schrijvers weten nog niet goed om te gaan met de digitale transitie die we op dit moment doormaken. Denis Doeland helpt ze op weg. Deel 2.

Als schrijver ben je data / deel 1

Veel uitgevers en schrijvers weten nog niet goed om te gaan met de digitale transitie die we op dit moment doormaken. Denis Doeland helpt ze op weg.

Top Names SxSW (2): de ervaringen van Kennisnet en het Rijksmuseum

Kennisnet en het Rijksmuseum komen naar SxSW om inspiratie op te doen. Ook in het onderwijs en de museale wereld zijn wearables interessant. Erwin Blom en Roeland Stekelenburg berichten vanuit Austin Texas.

Readmill: een social media-platform voor lezers

Een deel van de lezers van boeken zweert bij papier. Bram Willemse zweert bij digitaal lezen. En meer specifiek bij Readmill. Onder meer vanwege de sociale functies.

FMT special: de toekomst van de muziekindustrie

Fast Moving Targets maakt met regelmaat specials. We maken nieuwe inhoud of bundelen oude inhoud rond thema’s. Ter gelegenheid van Noorderslag / Eurosonic maakten we een mooie muziekindustrie special. Wat zijn de trends die spelen, wat zijn de problemen die moeten worden opgelost? Dankzij Bums / Stemra interviewden we vorig jaar toppers van YouTube tot Spotify tot Google. Interessante kost!

Zendermanager 3FM Wilbert Mutsaers: “De mediawet werkt enorm belemmerend”

Wilbert Mutsaers is zendermanager van 3FM. Hij is te gast in Top Names om te vertellen over radio, de invloed van internet, het belang van meten en meer.