Trend: E-commerce

Hugo Leijtens (Retailcoins): “Onze missie is mensen terugbrengen naar de winkel”

Loyaliteitsprogramma’s van winkeliers zijn niet nieuw, maar initiatieven waarbij winkeliers onderling samen werken komen vrijwel niet voor. Daar wil Hugo Leijtens met RetailCoin verandering in brengen. In Top Names praat hij over moderne loyaliteit, de blockchain, de initial coin offering waar hij mee bezig is.

Marja Silvertant (Feli): “Ik zou op termijn de nieuwe Bol.com willen worden”

De online koper die niet exact weet waar hij of zijn naar op zoek is wordt aan zijn lot overgelaten. Online winkels geven geen advies, terwijl dat wel zou kunnen. Marja Silvertant, CEO van Feli, vertelt in Top Names over kennis overdacht, aanbevelingen, transparantie en grote ambities.

Ruud Stelder (Lightspeed): “Wij koppelen de online winkel aan de offline zaak”

Lightspeed bereid winkels en horeca voor op de toekomst. Een toekomst waarin eigenaren zo min mogelijk tijd kwijt zijn met voorraad, de kassa en boekhouden en meer tijd hebben om hun klanten een waardevolle ervaring te bieden. Ruud Stelder, director e-commerce bij Lightspeed vertelt in Topnames over de toekomst van commerce en het bedrijf waar hij werkt.

Oscar Kriek (Paylogic): “Wij bieden e-commerce oplossingen voor de live industrie”

PayLogic verkoopt tickets voor evenementen. Daarin zijn ze misschien wel de grootsten van Nederland. Maar het bedrijf doet inmiddels meer dan dat. Oscar Kriek vertelt in Top Names over e-commerce oplossingen, de samenwerking met ADE en het ADE tech evenement dat door PayLogic werd samengesteld.