Op Fast Moving Targets delen digitale experts hun kennis en kunde. Soms gratis in blogs en programma’s, soms betaald in boeken, presentaties en cursussen. Zoals in de FMT Academy. Leer van specialisten. Toegankelijk en inspirerend, met video als medium. We werken aan onder meer (en work in progress) Crowdfunding in 12 weken, Word online autoriteit, Maak van je bedrijf een mediabedrijf, Leer slimmer zoeken en Maak zelf een online cursus. Maar we gaan van start met Sociale media succesvol zakelijk inzetten. Leer van Jochem Koole (ex-Deloitte).

Meer info (onmiddelijk bestellen kan HIER)

Sociale media succesvol zakelijk inzetten

Wil jij sociale media zakelijk inzetten binnen jouw organisatie? Of moet er binnen jouw bedrijf ‘iets’ met sociale media gebeuren? Social business strateeg Jochem Koole leert je in 9 lessen van 30 minuten, hoe jij sociale media binnen jouw organisatie kan inzetten om de relatie te verbeteren met collega’s en partners, de arbeidsmarkt, bestaande klanten of potentiële klanten.

De cursus

In een social business pilot project toets je in de praktijk in hoeverre je met sociale media een bijdrage kan leveren aan de doelstellingen van jouw organisatie. Tijdens deze cursus zet je in 9 lessen stapje voor stapje jouw eigen social business pilot project op. Jochem Koole geeft je theoretische achtergrondinformatie, voorbeelden, ervaringen uit de praktijk en concrete opdrachten.

Bij de cursus krijg je een opdrachtenboek en een social business toolkit. Iedere les bestaat uit een video van ongeveer een half uur en bevat daarnaast in ieder geval één concrete opdracht. Je voert deze opdracht uit met behulp van de toolkit. Hiermee creëer je tijdens de cursus een stevige basis en een duidelijk kader voor jouw eigen social business pilot project.

De maker

Jochem Koole (1980) is onafhankelijk social business strateeg. Hij adviseert grotere B2B dienstverleners over de zakelijke inzet van sociale media. Aangezien het succes hiervan wordt bepaald door de mensen binnen een organisatie, ligt zijn focus altijd op hen.

Tot de zomer van 2013 was Jochem werkzaam als social business adviseur bij accountants- en advieskantoor Deloitte. Hij leidde het project Social Business Engineering, waarin medewerkers werd geleerd om een bijdrage aan de organisatiedoelstellingen te realiseren via hun eigen accounts op sociale netwerken.

Voordat Jochem in 2011 bij de Deloitte aan de slag ging, was hij projectmanager bij online bureaus en marketeer in de theaterwereld. In 2005 studeerde Jochem af als communicatiewetenschapper aan de Rijksuniversiteit in Groningen.

Zie HIER meer info en je kunt de cursus er ook aanschaffen.

Maar dit is slechts het begin!

Binnenkort meer online leren op de FMT Academy.