We waren natuurlijk al uitgever. De Realtime Revolutie; Hoe Twitter (bijna) alles verandert en Crowdfunding; Realiseer je droom zonder bank of subsidie zijn twee boeken die we de afgelopen jaren uitbrachten. Maar dat gaan we intensiveren. Gert Hindriks is sinds kort verantwoordelijk voor FMT Publishing. Zijn eerste mooie proeve van bekwaamheid is het boek Na De Deadline; Journalistiek voorbij de crisis van Bart Brouwers. Mannen, gefeliciteerd! En: Koop het boek (19,95) of de ePub!

“De ontwrichtende kracht van internet en de mogelijkheden voor de journalistiek”

Over Na De Deadline:

In een paar generaties tijd is de toegang tot kennis en informatie veranderd van een voorrecht in een vanzelfsprekendheid. De gevolgen zijn immens, niet in de laatste plaats voor de sector die zich in deze revolutie zowel spelbepaler als slachtoffer voelt: de journalistiek.

In Na De Deadline analyseert Bart Brouwers zowel de ontwrichtende als de creatieve kracht van internet en beschrijft hij de mogelijkheden die hierdoor voor de journalistiek ontstaan. Tevens kijkt hij naar de noodzakelijke veranderingen bij de overheid, in de uitgeverijen en in het journalistieke onderwijs.

Na De Deadline is een oproep aan journalisten, uitgevers, investeerders, adverteerders, studenten, scholen, universiteiten en consumenten om hun vernieuwende oplossingen te delen. Om dat te faciliteren omvat Na De Deadline ook een serie debatten, talkshows, webcasts en weblogs. Doel is de journalistiek een sterkere rol te geven en het streven naar een zo goed mogelijk geïnformeerde maatschappij te bevorderen.

Meer info bij Pressdoc, op Na De Deadline en … spread the love! Laat iedereen weten dat het boek er is!

Ennuh koop boek of ePub natuurlijk 😉

“Praat mee met de hashtag #nadedeadline”

Maar er is meer. Een boek is bij Fast Moving Targets nooit het einddoel. We willen onderwerpen onder de aandacht brengen, vragen stellen en naar antwoorden zoeken en gebruiken daar alle media voor. Het boek van Bart is dan ook een startpunt om over de toekomst van de journalistiek, mogelijkheden en onmogelijkheden te spreken. Brouwers: “Zoals het hoort in de moderne journalistiek, is dit boek geen eindproduct. “Na De Deadline” is het begin van een proces dat veel meer moet gaan opleveren. Met de reacties van lezers én de uitkomst van een reeks debatten, events, lezingen, interviews en een weblog gaan we verder dan met alleen een boek zou kunnen. Het schrijven was al een genoegen, maar ik verheug me helemaal op wat er de komende maanden allemaal nog van kan komen.”

Ga naar de site van Na De Deadline en volg daar de ontwikkelingen, de nieuwtjes, de visies. En praat zelf ook mee. Dat doe je om te beginnen door de hashtag #nadedeadline in tweets op te nemen als je iets wilt delen dat over dit onderwerp gaat. Dan selecteren wij daar de hoogtepunten weer uit om op de site te bundelen.

Heb je ook een boek in je? Wil je ook een onderwerp op de agenda plaatsen? Laat het ons weten via info@fastmovingtargets.nl !

Maaruh …. hadden we al gezegd dat je boek of ePub kon kopen? 😉