Company: AFAS

Toch liever gericht, dan met hagel schieten

Onlangs publiceerde Jay Baer een artikel op zijn website, waarin hij schreef dat bedrijven hun social media strategie wellicht volledig zouden moeten wijzigen. Jay beschrijft de ‘rifle approach’ die nu vooral wordt aanbevolen en de ietwat vreemd klinkende ‘shotgun approach’. Ik hield gemengde gevoelens aan het artikel over en besefte me dat sociale media nog steeds veel als advertentising tool worden ingezet in plaats van relatiemiddel.

AFAS – Niet alleen transparant en snel, maar ook persoonlijk

Vorig jaar december was ik een ochtend te gast bij AFAS, de softwareleverancier die ondanks de economisch mindere tijden in 2013 flink groeide ten opzichte van het voorgaande jaar. AFAS kenmerkt zich door een uiterst transparante bedrijfscultuur, een snelle, daadkrachtige werkwijze en – zo blijkt – een hele persoonlijke aanpak.

Bijzonder familiebedrijf AFAS groeit door transparantie en delen

AFAS uit Leusden verkoopt software. Maar de manier waarop ze dat doen is bijzonder. Medewerker Gert van Assen was te gast in Top Names en sprak over het familiebedrijf.