Company: Dirkzwager

Klanten centraal stellen, begint bij vertrouwen in medewerkers

Donderdag 13 februari vond The Social Conference 2014 plaats in Amsterdam. Zo’n 280 marketing- en communicatieprofessionals kwamen samen in Pakhuis de Zwijger om meer te horen over de impact en de toekomst van sociale media in het bedrijfsleven. Succesvolle organisaties stellen hun klanten centraal door hun medewerkers vertrouwen te geven.

Dirkzwager advocaten en notarissen: ‘We zijn ook uitgever geworden.’

Hoe speel je je als bedrijf in de kijker? Zeker wanneer de klanten niet meer vanzelf binnenstromen. Dirkzwager advocaten en notarissen koos voor het delen van hun kennis. Jeroen Zweers en Pieter Sonneveld vertellen in Top Names over het hoe en waarom.

Social business is mensenwerk

Veel organisaties proberen de zakelijke inzet van sociale media, oftewel social business, onderdeel uit te laten maken van hun dagelijkse bedrijfsprocessen. Slechts een aantal slaagt hier daadwerkelijk in. De sleutel tot succes? Focus op de mensen binnen de organisatie. Aldus social business adviseur Jochem Koole.