Company: Google+

Google & social: van “Grootste Fout” tot “Logisch Verband”

Google+ lijkt nog steeds de vreemde eend in de bijt van socialmedia. Hoewel het aantal accounts inmiddels indrukwekkend is, is de dienst nog lang niet zo’n vanzelfsprekende socialmedia-plek als Facebook of Twitter. Waarom is Google überhaupt dit al overvolle strijdperk binnengetreden?

Google Glass: een blik op de toekomst tussen handig en griezelig

Raimo van der Klein en Daphne Channa Horn horen tot de eerste Nederlanders met een Google Glass. In Top Names vertellen zij over hun ervaringen, twijfels, maar vooral over de pluspunten van de bril.

LeWeb 2011: social, local en mobile

Nieuw was dit jaar het format dat vrijwel elke spreker op LeWeb werd geinterviewd en waren er amper keynotes. De meningen over dit format zijn verdeeld, maar Timan Rebel is er erg positief over omdat hij denkt dat daardoor meer te hebben meegekregen van de visie en de drijfveren achter de ondernemer en minder marketingpraat te hebben gehoord over het bedrijf. Een overzicht van de meest interessante interviews.

Brendan Thesingh legt het nog één keer uit: de kracht van Google+

Top of flop? De tijd moet het nog gaan leren. De aantallen accounts groeien snel, maar gebruiken mensen Google+ ook? En zo ja, wat is dan de kracht? Brendan Thesingh is een fanatiek gebruiker en zet op rij waarom hij fan is.