Company: Microsoft

Klanten centraal stellen, begint bij vertrouwen in medewerkers

Donderdag 13 februari vond The Social Conference 2014 plaats in Amsterdam. Zo’n 280 marketing- en communicatieprofessionals kwamen samen in Pakhuis de Zwijger om meer te horen over de impact en de toekomst van sociale media in het bedrijfsleven. Succesvolle organisaties stellen hun klanten centraal door hun medewerkers vertrouwen te geven.

WappZapp gaat Fastmoving!

Welke video’s moet je gezien hebben? WappZapp houdt het voor je bij en deelt het bij FMT.

Social business is mensenwerk

Veel organisaties proberen de zakelijke inzet van sociale media, oftewel social business, onderdeel uit te laten maken van hun dagelijkse bedrijfsprocessen. Slechts een aantal slaagt hier daadwerkelijk in. De sleutel tot succes? Focus op de mensen binnen de organisatie. Aldus social business adviseur Jochem Koole.

Terug & Vooruit: Jeroen Verkroost (Microsoft) wil laten zien dat advertising ook businessmodel van de toekomst voor software is

Volgend jaar gaan apps op alle Windows apparaten werken; van mobiel tot pc tot Xbox. En in die apps zitten advertenties die er voor kunnen zorgen dat de consument gratis van die waar kunnen genieten, vertelt Jeroen Verkroost, director Microsoft Advertising.