Company: Sanoma

Wat Michiel Buitelaar (ex-Sanoma) gaat doen? Hij is dolende, maar televisie trekt.

Michiel Buitelaar is naar eigen zeggen dolende. Hij heeft Sanoma, het bedrijf waar hij vijf jaar werkte, verlaten, maar weet nog niet wat hij nu gaat doen. Al trekt de wereld van video en televisie hem wel. Daar gaat en kan nog veel veranderen.

Michiel Buitelaar (Sanoma): “De nieuwsconsumptie verplaatst zich snel naar mobiel, dat is nog geen aantrekkelijk businessmodel”

De Sanoma Media Parade is een jaarlijks terugkerend evenement: drie dagen inspirerende sessies die voor iedereen (die zich heeft opgegeven) vrij toegankelijk zijn. Top Names streek ook neer op de Media Parade voor Top Names On Stage. Met in deze aflevering Michiel Buitelaar en Ellen Snijder te gast.

Top Names On Stage donderdag vanaf de Sanoma Mediaparade

Komende donderdag zitten 8 mediatoppers aan tafel bij Erwin Blom en Roeland Stekelenburg. Ze doen vier uitzendingen van Top Names On Stage vanaf de Sanoma Mediaparade. De hele middag live te volgen!

Top Names SxSW special! Over trends en ontwikkelingen…

Een Top Names special uit Austin, Texas. Erwin Blom en Roeland Stekelenburg doen verslag van South By South West met de Nederlandse delegatie.

Michiel Buitelaar (Sanoma): Online video moet in minuten en advertenties een paar keer verdubbelen

Michiel Buitelaar is COO van Sanoma Digital. In een eerlijk en open gesprek met Erwin Blom en Roeland Stekelenburg gaat hij in Top Names in op de crossmediale strategie van Sanoma, op de potentie van tablets, de snelheid van de opmars van de mobiel, maar ook op het vertrek van de hoofdredacteur van NU.nl en de dramatisch verlopen migratie van Web-log.

Joris van Heukelom (IAB) en de horror van de cookies

“Het kriebelt”, aldus Joris van Heukelom, die een reden geeft voor zijn vertrek bij Sanoma. Na 3,5 jaar bij deze uitgever begint hij nu samen met Jim Stolze aan een nieuw avontuur: Founder Institute.