Company: The Cloakroom

Lotte Vink (Labfresh): “We maken geur- en vlekloze mannenkleding”

Fashion is over het algemeen niet heel vernieuwend. Natuurlijk: de designs veranderen, maar stoffen zijn al heel lang hetzelfde. Daar wil Labfresh verandering in brengen Fouder Lotte Vink vertelt in Top Names over technologische vernieuwing van stoffen, het perfecte shirt en de feiten die dat bevestigen.

Asbjørn Jørgensen (The Cloakroom): “We doen in mode, maar zijn een technologiebedrijf”

The Cloakroom is bedacht om mannen die het lastig of niet leuk vinden om goed passende kleren te vinden online te helpen. Een personal shopper gaat voor je aan de slag. Zeker vier keer per jaar krijg je een box met kleiding op gestuurd. Wat niet goed is stuur je gratis weer terug. Een simpel maar effectief idee: the Cloakroom groeide gemiddeld 25% per maand. Bedenker Asbjørn Jørgensen was te gast in Top Names en vertelt onder meer over de lessen van 20 maanden The Cloakroom, zijn verbazing en zijn doel.