Marco Aarnink: “Door met Print bij ons plan te blijven, zijn we blijven groeien”

Veel ondernemers zouden er moedeloos van worden: je begint een bedrijf met veel klanten in de evenementenbranche en dan barst de corona crisis los. Je bestaat nog niet lang genoeg om in aanmerking te komen voor compensatie. Maar Marco Aarnink, founder van Print.com, liet het hoofd niet hangen. In Top Names vertelt hij over de internationale ambities, zijn lessen van de markt, het belang van een goed verhaal en zijn passie voor print.

Derk Roodhuyzen de Vries (Fixico): “We willen de markt van autoreparaties veranderen”

Een paar jaar geleden was het nog niet mogelijk: online schade bedrijven vergelijken. Maar inmiddels kan het wel. Dankzij Fixico. Het bedrijf timmert hard aan de weg, ondanks aanvankelijke tegenslagen. Founder en ceo Derk Roodhuyzen de Vries vertelt in Top Names over de Europese schademarkt, de impact van technische hulpsystemen en de torenhoge ambities.

Quintus Willemse (The Share Council): “Maak medewerkers mede-eigenaren van een bedrijf”

Werken bij een bedrijf waar alleen de baas of de aandeelhouders rijk worden is vaak niet zo stimulerend. Het zorgt bovenden voor grote verschillen in rijkdom. The Share Council wil daar verandering in brengen. Founder Quintus Willemse vertelt i Top Names over zijn missie, de doelgroep en de voordelen van delen.

Wang Long Li (Tinybots): Gelukkiger en autonomer met een robot

Tekort aan zorgpersoneel maakt de inzet van techniek voor de hand liggend. Maar eenvoudig is dat niet. Wang Long Li, founder en CEO van Tinybots, vertelt in Top Names over wat hem drijft, de productontwikkeling en de implementatie van zijn vinden.

Michiel Stokman (BOTS): “High end beleggen voor iedereen ter wereld toegankelijk maken”

Met beleggen kun je veel geld verdienen. Of verliezen. Vast staat dat professionals het automatiseren waarbij een algoritme bepaalt of er wordt gekocht of verkocht. BOTS wil die techniek toegankelijk maken voor de masse. Wereldwijd. CEO Michiel Stokman vertelt in Top Names over de start in de crypto wereld, het hogere doel en de sterren die komen boven drijven.

Stefan de Groot (Petje.af): “Het wordt steeds normaler om te betalen voor content”

Precies dat kunnen maken waar je altijd van droomde en er dan ook nog voor betaald worden. Soms zelfs heel goed betaald worden. Dat maakt Petje.af mogelijk. Founder Stefan de Groot vertelt over het plaform, de verdwijnende schroom om mensen om geld te vragen, succesfactoren en zijn ambities voor de toekomst.

Daan van Klinken (Flow): “Wij willen mensen controle geven over hun geld”

Het blijft lastig om te sparen. Terwijl het vaak slim is en soms zelfs ronduit noodzakelijk. Denk aan freelancers die belasting moeten afdragen: dat geld moet er dan wel zijn. Flow schiet te hulp. Founder Daan van Krikken vertelt in Top Names over de kansen van nieuwe financiƫle wetgeving, de bedoeling van de app en de internationale plannen van net bedrijf.

Sam van Houten (KeyWI): Alles voor de Google ranking

Een journalist schrijft en verhaal met de nadruk op de inhoud. Voor een marketeer staat het bereik voorop. Inhoud wordt zo aangepast dat het bereik zo groot mogelijk wordt. KeyWI heeft algoritmen ontwikkeld die daarbij kunnen helpen. Co-founder Sam van Houten vertelt in Top Names over zoekwoorden, de intentie van een zoeker, de huidige doelgroep en het verdienmodel.

Yeelen Knegtering (Klippa): “Het doel: de grootste documentverwerker van Europa worden”

Wanneer je Yeelen Knegtering tien jaar geleden had gevraagd of hij zijn toekomst zag in document verwerking, dan had hij je uitgelachen. Inmiddels is Klippa een feit. In Top Names vertelt Knegtering over document verwerking, elke dag ene procent beter worden, internationale expansie en het uiteindelijke doel.