Person: Gijsbregt Brouwer

“De macht ligt nu bij de sportconsument.” Een interview met Gijsbregt Brouwer, spreker op De Realtime Revolutie

Gijsbregt Brouwer van Brightguys is sportstrateeg. Hij is uitgever van Sportnext.nl en werkt onder meer voor de Rabo wielerploeg. De invloed van realtime op de sport? De macht verschuift naar de consument, de topsporter wordt belangrijker dan zijn club en het individu heeft geen vereniging meer nodig om zijn sport te organiseren.

De Realtime Revolutie en de impact op sport, business, overheid, onderwijs en meer!

Wat is de impact van de realtime revolutie op sport, overheid, marketing, gezondheidszorg en meer? Specialisten vertellen het!

Terug & Vooruit: Gijsbregt Brouwer (eigenaar Brightguys) zag in 2011 de sport social media omarmen

Het mag wel wat minder allemaal volgend jaar: minder hoge salarissen, minder exorbitante mediarechten. Zodat de sport weer van ons allemaal wordt. Maar wat Gijsbregt Brouwer wel tevreden stemt: de sport heeft , eindelijk, social media omarmd.

Gijsbregt Brouwer en Alpe D’HuZes: authentiek verhaal heeft waarde

Wie: Gijsbregt Brouwer is eigenaar van Brightguys, een bureau op het gebied van sport en (nieuwe) media. In 2010 deed Brouwer in teamverband mee aan de ‘fietstocht voor het goede doel’  Alpe d’HuZes. Wat: “Op 3 juni probeer ik minimaal 2x de Alpe d”Huez op te fietsen. Dat doe ik met een team. »