Person: Jan Riemens

Jan Riemens (Zoomin.TV): “Van adverteren moeten we het niet hebben, van adverteerders wel”

Jongeren zijn vrijwel niet meer te bereiken via de televisie. Dus is het zoeken naar andere wegen om die groep aan te spreken. Drone racen kan uitkomst bieden meent Jan Riemens, de Chief Executive Officer van Zoomin.tv. In Top Names vertelt hij over de drone race wereldkampioenschappen, het bereiken van jongeren en zijn rol binnen het bedrijf.

Jan Riemens (Zoomin.TV): “De trends? Hogere kwaliteit, betere curatie, meer live”

Zoomin.TV was in 1999 een pionier. Toen al stortte het bedrijf zich op inline video. Inmiddels is het uitgegroeid tot het tiende online videobedrijf ter wereld. Oprichter Jan Riemens vertelt in Top Names over de verkoop van het bedrijf, trends in online video, ontwikkelingen voor adverteerders en de toekomst.

Jan Riemens (Zoomin.TV): 20 miljoen omzet met online video

Niet veel consumenten kunnen vertellen wat Zoomin TV precies doet. Toch bereikt het bedrijf inmiddels een internationaal miljoenen publiek. Daarbij staat de zoektocht naar het leveren van toegevoegde waarde voortdurend centraal. Oprichter Jan Riemens is te gast in Top Names en vertelt over deze strategie.