Person: Jochem Koole

Social business expert Jochem Koole: Strak hiërarchische organisaties passen niet bij deze tijd

Vroeger wilde elk bedrijf een website, nu is webcare het toverwoord. Maar volgens Jochem Koole is dat al weer achterhaald vertelt hij in Top Names. Social Business, daar draait het om. Ofwel met sociale media een bijdrage leveren of proberen te leveren aan de doelstellingen van de organisatie. Niet door een speciale afdeling, maar breed gedragen door zoveel mogelijk mensen in het bedrijf.

FMT Academy: online cursussen, te beginnen met social business

Op Fast Moving Targets delen digitale experts hun kennis en kunde. Soms gratis in blogs en programma’s, soms betaald in boeken, presentaties en cursussen. Zoals in de FMT Academy. Leer van specialisten. Toegankelijk en inspirerend, met video als medium. We werken aan onder meer (en work in progress) Crowdfunding in 12 weken en Maak zelf een online cursus. Maar we gaan van start met Sociale media succesvol zakelijk inzetten. Leer van Jochem Koole (ex-Deloitte).