Person: Slaven Mandic

Slaven Mandic (Wayne Parker Kent): “Meer betalen voor minder advertentiebereik, dat model houdt geen stand”

Wayne Parker Kent is in vijf jaar tijd uitgegroeid tot een bedrijf van formaat. Met 100 medewerkers en een heuse HR manager telt de online uitgever echt mee. Partner Slaven Mandic vertelt in Top Names over de plannen in het buitenland, Het aandeel vanMediahuis, de overname van One More Thing en de verschuiving van puur content naar content en techniek.

Slaven Mandic (Wayne Parker Kent): “Wij combineren data en creativiteit”

Online uitgeverij Wayne Parker Kent groeide de afgelopen tweeënhalf jaar tijd flink. Het bedrijf, met titels als Culy, Famme, Froot en Beautify, maakt daarbij handig gebruik van data. De effectiviteit van een concept, de inhoud en social media, alles wordt gemeten. CEO Slaven Mandic praat in Top Names over creativiteit, data, het businessmodel en het buitenland dat lonkt.

Slaven Mandic (Froot): “Online uitgeven begint met ideeën, niet met content”

Slaven Mandic is online uitgever. In deze Top Names vertelt hij over zijn zes magazines en waarom het beter is om je als uitgeverij te richten op de slag van ideeën naar een online platform en niet op de slag van fysieke naar online content.