Bij Fast Moving Targets houden we van alle media. En proberen we de kracht van die media te gebruiken. Ons startpunt is altijd online en doorgaans op onze eigen website, maar daarnaast kijken we hoe we elders en anders van dienst kunnen zijn. Top Names is ook te zien op Salto, Top Names is ook te horen via BNR, Top Names is ook te lezen via Marketing Facts. Voor wie wil kijken hebben we video, voor wie wil lezen artikelen, voor wie wil horen podcasts.

Voor wie van fysiek product houdt – 90% van de boeken die we verkopen zijn echt papier en geen ePub 😉 – hebben we altijd al boeken en sinds deze week ook het glossy FMT Magazine!

Waarom?

  • We maken mooie inhoud die online te snel naar de achtergrond verdwijnt. Die meer aandacht verdient. Offline doen we er een mooie strik om. Geven we het een portie extra liefde.
  • Een website is oneindig. Dat is krachtig, maar als lezer is het ook lekker om een magazine ‘uit’ te kunnen hebben. Dat geeft een voldaan gevoel 😉
  • Een magazine is juist heel erg van deze tijd. In plaats van zappen, bladeren, kijken, skippen, lezen.
  •  Op papier komen de prachtige foto’s van Guido van Nispen mooi tot zijn recht.
  • Omdat we het aan de gebruiker willen laten hoe hij de Fast Moving Targets het liefst tot zich neemt. Wij houden van media evenveel!

Wat?
We beginnen het FMT Magazine – dat we voor FMT Members maken (word lid!) en 8 x per jaar verschijnt-  met een magazine dat een staalkaart is van het beste dat het afgelopen jaar hebben gemaakt. De beste Handpickeds, de beste tools, de beste Top Names. Ga dus nog eens lekker zitten voor interviews met Taco Carlier (VanMoof), Frank Smilda (Nederlandse Politie), Melanie Rieback (Radical Open Security) en heel veel meer.
Dit is een begin. Het magazine kan zich nog alle kanten op ontwikkelen. Dat zal ook gaan gebeuren met jullie feedback. Laat dus vooral van je horen.

Dus?
Wacht de post af als je ons al steunt. Maar word FMT Member voor een tientje per maand als dat nog niet het geval is, dan rennen we meteen naar het postkantoor! Doe het omdat je media over innovatie wilt mogelijk maken en weet dat je dan dus ook 8 x per jaar een mooi magazine op de deurmat ontvangt! Ben je een bedrijf, adverteer in het blad, ook daar steun je mooie verhalen over vernieuwing mee.

Alvast grote dank!

En een speciaal woordje van dank richting Richard Bastiaans die de vormgeving verzorgde en Willem-Jan Draper die de productie voor zijn rekening nam!

Good work!

Erwin Blom

PS: We doen dit ook om jullie te laten zien wat we kunnen. Wil je met ons een boek of tijdschrift over je bedrijf, organisatie of over je vakgebied maken, we helpen daar ook graag mee! Laat jezelf zien door je visie en deskundigheid te delen.