XS4ALL bestaat niet meer. Leve Freedom Internet. Een nieuwe internet provider die de idealen van XS4ALL doet voorleven. CEO Anco Scholte ter Horst vertelt in Top Names over het ontstaan van Freedom Internet, de idealen en de toekomst.
Bellen met een bedrijf levert vaak veel irritatie op. Zakelijk relecom provider Voys wil daar wat aan doen. Co founder Ben Hoetmer vertelt in Top Names over de inzet van artificial intelligence, api’s, een igen technische partij en de kracht van een klein bedrijf.
De hedendaagse klant pakt lang niet altijd meer de telefoon wanneer hulp geboden is. Twitter, Facebook en Whatsapp worden ook gebruikt om bedrijven te benaderen. Watermelon speelt daarop in. CEO Alexander Wijninga vertelt in Top Names over ondernemen, kunstmatige intelligentie en wat dat voor zijn bedrijf en de wereld kan gaan betekenen.
Na een spectaculaire start volgde magere jaren, maar inmiddels is online klant contact specialist CX Company weer volledig op koers. Met 80 grote klanten in 60 verschillende landen behandelt CX Company 100 miljoen klantvragen per jaar. Het overgrote deel geautomatiseerd, maar indien nodig ook door een mens. Dirk Jan Dokman was te gast in Top names en vertelt over het wel en wee van de perfecte customer experience.
Gerrie Smits is social media manager van de stad Antwerpen. Dat betekent aan de ene kant heel praktisch bezig zijn en ondertussen verder durven denken over wat nog meer mogelijk is. Zo vertelt hij in Top Names.
Niet pas nadenken als er een crisis is, maar met draaiboeken voorbereid zijn voor als het online mis gaat. Als mensen zich over bedrijf of product beginnen te klagen. Ronald van der Aart schreef er het boek #fail over en was te gast in Top Names.
The Selfservice Company is het enige bedrijf in Nederland dat vraagherkenningssoftware ontwikkelt waarmee klanten zichzelf kunnen bedienen van de informatie die zij nodig hebben. Dirk-Jan Dokman vertelt in Top Names over online personages, en wat klanten wel en niet willen.
Wie: Jeroen Bakker werkzaam als adviseur nieuwe media customer experience bij het UWV. Dat betekent dat hij kijkt naar klantervaringen. Een functie die bij andere bedrijven social media manager zou heten. Wat zijn de nieuwe behoeftes van klanten en hoe kan dat worden vertaald naar de dienstverlening bij het UWV? Binnen het UWV heeft Bakker »
Startups zijn snel en persoonlijk en daarom gun je ze succes. Kan dat ook bij een grote onderneming? Dat vraagt Erwin Blom zich af.