Person: Jeroen Verkroost

Jeroen Verkroost (Adoptiq): “Wij helpen adverteerders in print hun doelgroep te bereiken.”

De achterpagina van de Telegraaf blijft een favoriete plek voor veel adverteerders. De grootste krant van Nederland betekent veel bereik. Maar het is de vraag of je de gewenste doelgroep niet beter en goedkoper kunt bereiken. Adoptiq helpt daarbij. COO Jeroen Verkroost vertelt in Top Names overadvertenties, doelgroepen en de klik daartussen.

Jeroen Verkroost (ex-Persgroep): “Wij moeten er voor zorgen dat mensen over 10 jaar nog steeds willen betalen voor goede journalistiek”

Met de komst van Jeroen Verkroost heeft de Persgroep een digitale inhaalslag gemaakt. Nu vertrekt de chief digital officer weer. Tevreden met wat hij bereikt heeft, maar tegelijkertijd bewust van alles wat er nog moet gebeuren. In Top names praat Verkroost over de Persgroep, zijn successen en de toekomst van de journalistiek.

Jeroen Verkroost (Chief Digital Officer Persgroep): “We moeten meer op maat doen”

Op 2 oktober ging de geheel vernieuwde Volkskrant website online. Chief Digital Officer van de Persgroep, Jeroen Verkroost, was verantwoordelijk voor het tot stand komen van de site. Hij is enthousiast over het resultaat, maar heeft ook een hele lijst van dingen die nog beter kunnen. In Top Names geeft hij tekst en uitleg.

Terug & Vooruit: Jeroen Verkroost (Microsoft) wil laten zien dat advertising ook businessmodel van de toekomst voor software is

Volgend jaar gaan apps op alle Windows apparaten werken; van mobiel tot pc tot Xbox. En in die apps zitten advertenties die er voor kunnen zorgen dat de consument gratis van die waar kunnen genieten, vertelt Jeroen Verkroost, director Microsoft Advertising.